keyboard_backspace Terug naar het overzicht

SPEERPUNT 1: Digitaal reserveren en verbeteren informatievoorziening

thema Tennisaanbod en baanbeschikbaarheid
icon
1

icon
0

icon
52

Tennisaanbod en baanbeschikbaarheid

Indiener:
Bestuur

Aantal deelnemers:
0

Status:
Leden werven voor een werkgroep
Facebook icon Instagram icon

Beschrijving

Introductie

In de enquête wordt het eenvoudig (digitaal) reserveren van de banen als belangrijk gezien. Een verschijnsel voortkomende uit de coronacrisis, maar die inmiddels niet meer is weg te denken. Zeker nu tennismomenten qua speeltijden enorm aan het schuiven zijn en de banen, zeker overdag,  drukker bespeeld worden dan ooit te voren. Spreiding van speeltijden en inzicht in de baanbezetting wordt nadrukkelijk gevraagd en is meer en meer noodzakelijk. 

 

Vervolgstappen

Het bestuur wil kijken hoe we het afhangsysteem nog verder kunnen verbeteren. Binnen tennisclubs zijn twee dominante systemen in gebruik: een KNLTB systeem en All United. Het laatste systeem gebruikt TCM. Het bestuur wil meer uit systemen halen voor de bedrijfsvoering en communicatie met leden. We willen, in het verlengde hiervan, voldoen aan de wens om de informatie in een meer moderne omgeving (website, app, social media) onder te brengen. Het bestuur heeft hier zelf de kennis niet voor.

 

Gevraagd van de leden

We roepen leden op die ons hierbij zouden kunnen helpen, zich te melden bij ons. Wij willen een projectgroep vragen het bestuur te adviseren voor een keuze van een van deze twee systemen: qua gebruikersvriendelijkheid voor bestuur en leden, benutten van het afhang systeem, website en app mogelijkheden, betaalbaarheid en evt migratiekosten. (project kost vermoedelijk weinig tijd: beide systemen zijn goed doorontwikkeld )

 

Alle reacties (0)

Je kunt reageren op dit idee door in te loggen met jouw inlogcode